اس ام اس سر کاری نیمه شب

https://i1.wp.com/fcdownload.ir/Images/sms-nime-shab1.jpg

اگه خوابیدی بیدار شو اگه بیداری بشین اگه نشستی بلند شو راه برو اگه راه میری بلند شو پشتک بزن و خوشحال باش که از طرف من واست اس ام اس اومده

 * * * * * * * * * * * * * * * * * *    sms شبانه, اس ام اس نیمه شب, اس ام اس سركاری نیمه شب, اس ام اس سرکاری, اس ام اس شبانه, اس ام اس مخصوص نیمه شب, اس ام اس موبایل, پیامك شبانه, پیامك نیمه شب

مشترک گرامی این اس ام اس برای بیدار کردن شما در نیمه شب فرستاده شده است لطفا پس از خواندنش لبخند بزنید و سعی کنید دوباره بخوابید !
 


 

شرمنده به خدا، آره میدونم خواب بودی، خوب بابا فحش نده دیگه، کارت داشتم که بیدارت کردم.

میخواستم بدونم ماهی وقتی غذا میخوره، آب نمیره تو دهنش؟

 * * * * * * * * * * * * * * * * * *    sms شبانه, اس ام اس نیمه شب, اس ام اس سركاری نیمه شب, اس ام اس سرکاری, اس ام اس شبانه, اس ام اس مخصوص نیمه شب, اس ام اس موبایل, پیامك شبانه, پیامك نیمه شب

اومدم ازت معذرت خواهی کنم . میدونم خیلی تعجب کردی که واسه چی ؟ بعد وقتی میگم نمیفهمی ناراحت میشی .
آخه الان مگه ساعت ? نصفه شب نیست . خب واسه اینکه نصفه شب بیدارت کردم اومدم ازت عذرخواهی کنم . میشه منو ببخشی !

 * * * * * * * * * * * * * * * * * *    sms شبانه, اس ام اس نیمه شب, اس ام اس سركاری نیمه شب, اس ام اس سرکاری, اس ام اس شبانه, اس ام اس مخصوص نیمه شب, اس ام اس موبایل, پیامك شبانه, پیامك نیمه شب

می خواستم یه چیز مهم رو بگم پاهات از زیر لحاف اومده بیرون . یه وقت سرما نخوری!

 * * * * * * * * * * * * * * * * * *    sms شبانه, اس ام اس نیمه شب, اس ام اس سركاری نیمه شب, اس ام اس سرکاری, اس ام اس شبانه, اس ام اس مخصوص نیمه شب, اس ام اس موبایل, پیامك شبانه, پیامك نیمه شب

ببین یکی میخواست از خواب بیدارت کنه من نذاشتم کار خوبی کردم؟

 * * * * * * * * * * * * * * * * * *    sms شبانه, اس ام اس نیمه شب, اس ام اس سركاری نیمه شب, اس ام اس سرکاری, اس ام اس شبانه, اس ام اس مخصوص نیمه شب, اس ام اس موبایل, پیامك شبانه, پیامك نیمه شب

ببین عزیز دلم پاشو………..
اگه پا نشی قهر میکنما………….
خب دلم برات تنگ شده…………
جون من پاشو…………
پاشدی………….
افرین عزیزم…………
حالا که پاشدی ماچم کن بگیر بخواب!

 * * * * * * * * * * * * * * * * * *    sms شبانه, اس ام اس نیمه شب, اس ام اس سركاری نیمه شب, اس ام اس سرکاری, اس ام اس شبانه, اس ام اس مخصوص نیمه شب, اس ام اس موبایل, پیامك شبانه, پیامك نیمه شب

می دونم خوابی عزیزم. ولی من از دوری و دلتنگی تو خوابم نمی بره، مطمئنم اگه می دونستی من به خاطر تو نخوابیدم تو هم نمی خوابیدی!

 * * * * * * * * * * * * * * * * * *    sms شبانه, اس ام اس نیمه شب, اس ام اس سركاری نیمه شب, اس ام اس سرکاری, اس ام اس شبانه, اس ام اس مخصوص نیمه شب, اس ام اس موبایل, پیامك شبانه, پیامك نیمه شب

یه سوال: اگه نصف شبی اس ام اس سرکاری بدم بیدارت کنم چی کار می کنی؟
 

 sms jok, sms برای خنده, sms جدید, sms حال گیری, sms خیلی خنده دار, sms زیبا, sms سرکاری, sms سرکاری جدید, sms ضد حال, آخرین جوکهای 89, آف جدید, آف خنده دار, آف خنده دار جدید, آف خنده دار تیر, آف سرکاری, اس ام اس 2010, اس ام اس 89, اس ام اس برای جال گیری, اس ام اس برای سرکاری, اس ام اس بسیار جدید, اس ام اس جالب, اس ام اس جدید, اس ام اس جوک, اس ام اس جوک خنده دار و سرکاری تیر ماه 89, اس ام اس جوک خیلی جدید, اس ام اس جوک و سرکاری, اس ام اس حال گیری, اس ام اس تیر ماه 89, اس ام اس خنده دار 89, اس ام اس خنده دار جدید, اس ام اس خنده دار تیر, اس ام اس خیلی جدید, اس ام اس خیلی خنده دار, اس ام اس سرکاری, اس ام اس سرکار

برچسب‌ها:

پاسخی بگذارید

