اس ام اس دل شکسته – اس ام اس دوری – اس ام اس جدایی, اس ام اس طلاق, اس ام اس عاشق تنها

 

انكه جان داد مرا عشقت بود انچه لرزاند مرا هجرت بود تا كه گفتی جانازنده شدم وان بت بتكده ام جسمت بود

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس تنهایی ، اس

آنان که عشق من را به بهانه ی عشق دیگر گم کردند !
باشد که این بهانه سایه نفرینی باشد بر خط به خط کتاب زندگیتان.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس تنهایی ، اس ام اس دل شکسته ، اس ام اس غمگین ،www.smskade.ir

رفتی و تا همیشه خمارم گذاشتی پا روی عشق و دارو ندارم گذاشتی نه باورم نمیشه این قصه را که تو یه عمرسر کارم گذاشتی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس تنهایی ، اس ام اس دل شکسته ، اس ام اس غمگین ،www.smskade.ir

از تو آینه ساخته بودم
به چه سادگی شکستی
توی کارت مونده بودم
اما ثابت کردی پستی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس تنهایی ، اس ام اس دل شکسته ، اس ام اس غمگین ،www.smskade.ir
شمع می سوزد و پروانه به دورش همه شب . من که می سوزم و پروانه ندارم چه کنم!

چنان دل کندم از دنیا که شکلم شکل تنهایی ببین مرگ مرا در من که مرگ من تماشایی است مرا در اوج می خواستی تماشا کن …… تماشا کن

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس تنهایی ، اس ام اس دل شکسته ، اس ام اس غمگین ،www.smskade.ir


مطمئن باش و برو
ضربه ات کاری بود
دل من سخت شکست
و چه زشت به من و سادگی ام خندیدی
به من و عشقی پاک
که پر از یاد تو بود
و خیالم می گفت
تا ابد مال تو بود
تو برو. برو تا راحت تر
تکه های دل خود را آرام سر هم بند زنم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس تنهایی ، اس ام اس دل شکسته ، اس ام اس غمگین ،www.smskade.ir

وقتی عشقت تنهات گذاشت … نگران خودت نباش که بدون اون چی کار کنی،شرمنده ی دلت باش که بهت اعتماد کرد !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس تنهایی ، اس ام اس دل شکسته ، اس ام اس غمگین ،www.smskade.ir

نه مرا طاقت غربت نه تو را خاطر غربت


دل نهادم به صبوری كه جز این چاره ندارم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس تنهایی ، اس ام اس دل شکسته ، اس ام اس غمگین ،www.smskade.ir

ساده بودم که تو را ساده تجسم کردم بعد لبخند تو با گریه تبسم کردم آشنا با همه پنجره های شهرم چون توراپشت همین پنجره ها گم کردم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس تنهایی ، اس ام اس دل شکسته ، اس ام اس غمگین ،www.smskade.ir


ای آنکه همیشه بیاد تو می سوزم
یاد من کن که همیشه بیاد تو میسوزم
ای اشک آهسته بریز که غمم زیاد است
ای شمع آهسته بسوز که شبم دراز است
صداقت قلب منو تو دیدی باورت نشد
اشکای غم رو گونه هام چکید و باورش نشد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس تنهایی

برچسب‌ها: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

پاسخی بگذارید

