اس ام اس فلسفی»اس ام اس سرکاری»اس ام اس خندهدار»اس ام اسفارسی»اس ام اس ارسالی با سایت bo2sms.wordpress.com

 
اس ام اس هاي فارسی

, sms هاي فارسی , پيامک هاي فارسی ارسالی از مهر شاد
: ابراز دوست داشتن به روش های مختلف : دوستت دارم , 2ست دارم , دوصت دارم , دوسط دارم , دوثت دارم , دوثط دارم و . . . میبینی چه روش های زیادی برای ابراز دوست داشتن وجود داره !؟

اس ام اس هاي جديد

, sms اس ام اس هاي جديد , پيامک هاي جديد : ارسالی از کیانا
 

: طو را اض سمیم غلب دوصط دارم . چیه ؟ مگه بی سفاطا دل ندارن . . .
 

مسیج های سرکاری , پیام کوتاه سرکاری , اس ام اس سرکاری

: ارسالی از مهتاب
: نمیدانم تا كدامین طلوع خواهم ماند و در كدامین غروب خواهم رفت ، اما دوست دارم تا آخرین لحظه بودنم تو را . . . سر كار بذارم !!!؟؟؟

اس ام اس های سرکاری

, sms های سرکاری , پیامک های سرکاری : ارسالی از آتیش پاره
: یكی میخواست الان بهت اس ام اس بده و از خواب بیدارت كنه ، من نذاشتم ، با خیال راحت بخواب

.
اس ام اس هاي باحال , پيامک هاي باحال

, sms هاي باحال : ارسالی از محمد رضا از تهران
: اگه كوه باشی ، بلندی . اگه دریا باشی ، روانی . اگه رود باشی ، درازی . اگه گل باشی ، خوش بویی . اگه آسمون باشی ، وسیعی و اگه آدم باشی ، چند تا اس ام اس به من میدی
اس ام اس هاي فارسی , sms هاي فارسی , پيامک هاي فارسی  ارسالی از مهر شاد

: ابراز دوست داشتن به روش های مختلف : دوستت دارم , 2ست دارم , دوصت دارم , دوسط دارم , دوثت دارم , دوثط دارم و . . .

 

bo2sms.wordpress.com

شماره دریافت اس ام اس های جدید از شما برای وبلاگ : 09364646767

SMS:09364646767 /Yahoo ID: smskade

 

میبینی چه روش های زیادی برای ابراز دوست داشتن وجود داره !؟

اس ام اس هاي جديد , sms اس ام اس هاي جديد , پيامک هاي جديد  : ارسالی از کیانا

 : طو را اض سمیم غلب دوصط دارم . چیه ؟ مگه بی سفاطا دل ندارن . . .

مسیج های سرکاری , پیام کوتاه سرکاری: ارسالی از مهتاب

: نمیدانم تا كدامین طلوع خواهم ماند و در كدامین غروب خواهم رفت ، اما دوست دارم تا آخرین لحظه بودنم تو را . . . سر كار بذارم !!!؟؟؟

 sms های سرکاری , پیامک های سرکاری : ارسالی از آتیش پاره

: یكی میخواست الان بهت اس ام اس بده و از خواب بیدارت كنه ، من نذاشتم ، با خیال راحت بخواب.

اس ام اس هاي باحال, sms هاي باحال :  ارسالی از محمد رضا از تهران

: اگه كوه باشی ، بلندی . اگه دریا باشی ، روانی . اگه رود باشی ، درازی . اگه گل باشی ، خوش بویی .

 اگه آسمون باشی ، وسیعی و اگه آدم باشی ، چند تا اس ام اس به من میدی

پاسخی بگذارید

