BO2SMS:SMSFA:FASMS:SMSKADE:اس ام اس فلسفي:اس ام اس سركاري:اس ام اس خندهدار:ام اس اس طنز

ارسالي از مهر شاد
: ابراز دوست داشتن به روش هاي مختلف : دوستت دارم , 2ست دارم , دوصت دارم , دوسط دارم , دوثت دارم , دوثط دارم و . . . ميبيني چه روش هاي زيادي براي ابراز دوست داشتن وجود داره !؟

ارسالي از کيانا
: طو را اض سميم غلب دوصط دارم . چيه ؟ مگه بي سفاطا دل ندارن . . .

ارسالي از مهتاب
: نميدانم تا كدامين طلوع خواهم ماند و در كدامين غروب خواهم رفت ، اما دوست دارم تا آخرين لحظه بودنم تو را . . . سر كار بذارم !!!؟؟؟

ارسالي از آتيش پاره
: يكي ميخواست الان بهت اس ام اس بده و از خواب بيدارت كنه ، من نذاشتم ، با خيال راحت بخواب.

محمد رضا از تهران
: اگه كوه باشي ، بلندي . اگه دريا باشي ، رواني . اگه رود باشي ، درازي . اگه گل باشي ، خوش بويي . اگه آسمون باشي ، وسيعي و اگه آدم باشي ، چند تا اس ام اس به من ميدي.

برچسب‌ها:

پاسخی بگذارید

